piątek, 31 maja 2013

Dzien 3.

"Jeśli ktoś nie po­pełnia sa­mobójstwa, nie znaczy, że wyb­rał życie.
Być może on tyl­ko nie pot­ra­fi się zabić. "
 
Ukradłam mamie ze sklepu wielobarwny zegarek dla dzieci. Nie wart pewnie nawet 5-ciu zł. Będzie go można dostać jako gratis do jogurtu. Mam też kaloszki w groszki i kolorowy parasol. Przynajmniej tym ubarwiam sobie rzeczywistość gdy mojego Szczęścia nie ma przy mnie bo rąbie drzewo czy pomaga rodzicom w pracy.
Mam zupełną pustkę w głowie a jednocześnie wielki chaos. Jestem kompletnie zdezorganizowana, aż mnie samej to przeszkadza. Głaszczę Gustawa po mięciutkim grzbiecie, cudownie mieć świadomość że czyjś los jest w naszych rękach, cudownie być dla kogoś najważniejszym.
Ilekroć sobie przypominam jak jestem fantastycznie zakochana nie potrafię się nie uśmiechać,
 ... chwilo trwaj, serce kochaj! Jest tak pięknie!
 
 
Pytasz mnie czemu nie chcę się przy Tobie przebierać, tłumaczę, ze to przecież nie tak, że nie o to chodzi podczas gdy gdzieś z tyłu głowy słyszę -No dalej pochwal mu się jaka jesteś tłusta.
 
bilans: ok. 830kcal
ćw. :     100 brzuszków
             60 wymachów nóg
             210 nożyc
             20 przysiadów
                                + dużo chodzenia.
 
Miłego wieczorka!

5 komentarzy:

  1. Maleńka uwolnij się od tego głosu. Bo Cię zniszczy... Martwię się...

    Tamten post był typowo skierowany do kumpla, który jakieś pół roku temu wyznał mi, że się we mnie zakochał i że "jestem jedyną kobietą jaką kiedykolwiek mógłby pokochać"... A wtedy już zaczęłam się spotykać z moim Jedynym. Tak więc rozumiesz.. a rozmawiam z nim, bo nadal go lubię, a on czuje się odtrącony (no bo jakby inaczej przy Jednym Dominującym moje serce Mężczyźnie :P). No i tak to jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przy moim sie przebieram, ale to juz z przyzwyczajenia, przy kims to nawet bez bluzy nie moge byc, wszyscy sie gapia na sadlo ¬.¬ Rozumiem Cie doskonale, ja tez nie mam ochoty zeby ktos ogladal moj tluszcz ! Tluszcz everywhere :S
    Kiedys bedzie lepiej, musi byc lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny bilans
    miłość jest piękna jak jest prawdziwa i z właściwą osobą :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny blog,naprawdę inspirujący ;) Dodaję do obserwowanych.Dziękuję za odwiedziny. Cudowny bilans dnia.
    Co do ostatniego zdania to jest ono tak prawdziwe,że aż zachciało mi się płakać...
    Powodzenia!


    http://i-hate-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana! :*** już za Tobą nie nadążam, od jakiegoś czasu jesteś taka zakochana że już nie wiem o kogo chodzi ;x piękny bilans i ćwiczenia, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń