czwartek, 30 maja 2013

Dzień 2.

"Kiedy in­ni ocze­kują od nas, że sta­niemy się ta­kimi ja­kimi oni chcą żebyśmy by­li, zmuszają nas do zniszcze­nia te­go kim nap­rawdę jes­teśmy. To do­syć sub­telny rodzaj mor­der­stwa. Większość kochających rodziców i krew­nych po­pełnia je z uśmie­chem na twarzy. "
 
 
 
Otulona kolorowym kocem dopijam łyk ciepłej kawy. Piękna burza, miły dzień, dobry wieczór. Nie napisze bilansu bo był straszny, dostałam okres i jadłam, nie dlatego że byłam głodna tylko zwyczajnie miałam na WSZYSTKO ochotę. Nie pojmuje tego, musze z tym coś zrobić ale plusem jest, że pracowałam i ćwiczyłam, nie jest źle :)
A jutro pójdę z moim Szczęściem do naszej ulubionej kawiarni i znowu będę najszczęśliwsza i najpiękniejsza. Wieczory bywają trudne, kładę się plecami na dywanie i nasłuchuje odgłosów mieszkania, wodzę dłonią po masywnym ciele i głowie się czemu to sobie robię.
To może wydawać się zabawne ale niekiedy gdy wchodzę do kuchni i patrzę na jedzenie mam wrażenie, że mój brzuch puchnie w oczach. Tylko gdy jesteśmy razem nie myślę o tych rzeczach, wówczas jestem ponad całym światem.
Ze swojej diety wykluczyłam całkowicie napije gazowane i wszelkiego rodzaju masło-margaryno podobne, od jutra ograniczam również pieczywo i makarony, kolejnym krokiem będzie ograniczenie dżemów i serów żółtych. Nie wiem czemu tak strasznie dużo jem, chyba się zbytnio rozpieściłam. -Chyba!? Karolciu 60% twojego ciała to żołądek!
 
ćwiczenia: 90 brzuszków
                  20 przysiadów
                  200 nożyc
                  60 unoszeń bioder
 
 
Uśmiechu!

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za Ciebie, Ty trzymaj za mnie:) na wzloty i upadki jesteśmy po prostu spisane, ale od nas zależy, czy podniesiemy głowę do celu, czy wzrok pozostanie spuszczony na nieidealne uda i talerz pełen wyrzutów sumienia.

    Wpadnij do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Ograniczenia takie, jak powinny byc :) Co do napojow, to i tak musimy pic herbatki i wode, na nic wiecej miejsca nie ma xD
    Wcale gruba nie jestes, ale rozumiem ze chcesz byc chudsza :)
    Buziaczki, trzymaj sie, dodalam do czytanych.

    OdpowiedzUsuń
  3. If you don't remember this, your car may be stolen!

    Imagine that your vehicle was taken! When you visit the police, they inquire about a particular "VIN search"

    A VIN decoder: What is it?

    Similar to a passport, the "VIN decoder" allows you to find out when the car was born and who its "parent"( manufacturing plant) is. You can also find out:

    1.Type of engine

    2.Model of a vehicle

    3.The DMV and the limitations it imposes

    4.Number of drivers in this vehicle

    You will be able to locate the car, and keeping in mind the code ensures your safety. The code can be checked in the database online. The VIN is situated on various parts of the car to make it harder for thieves to steal, such as the first person seated on the floor, the frame (often in trucks and SUVs), the spar, and other areas.

    What happens if the VIN is intentionally harmed?

    There are numerous circumstances that can result in VIN damage, but failing to have one will have unpleasant repercussions because it is illegal to intentionally harm a VIN in order to avoid going to jail or being arrested by the police. You could receive a fine of up to 80,000 rubles and spend two years in prison. You might be stopped by an instructor on the road.

    Conclusion.

    The VIN decoder may help to save your car from theft. But where can you check the car reality? This is why we exist– VIN decoders!

    OdpowiedzUsuń